Wat doet u als uw factuur onbetaald blijft?

, ,

Wachten en hopen dat morgen of volgende week wel betaald wordt? Statistisch gezien wordt de kans hierop iedere dag kleiner. Uw inspanning, vriendelijkheid of harde taal van juridische stappen of inzet van een incassobureau verliezen hun kracht en geloofwaardigheid. Een ding is een feit, hoe langer u wacht, hoe onwaarschijnlijker het is dat er dan wel betaald wordt of sneller gaat worden.

Wacht daarom niet (te) lang en laat ons het woord voor u doen, hoe prettig is dat niet voor u? Geen stress meer omdat u weet dat wij het vanaf hier volledig oppakken en het woord voor u doen. Als wij het met uw debiteur in het minnelijk traject kunnen oplossen duurt dat maximaal 10 werkdagen. U weet dan direct waar u aan toe bent en welke eventuele vervolgstappen noodzakelijk zijn of juist niet. Wij helpen u hierbij volledig en verschaffen ongekende duidelijkheid.

Het is van groot belang dat u niet zelf meer in gesprek gaat met de debiteur, dit is een vergissing die veelvuldig voorkomt. U verzwakt uw en onze positie aanzienlijk als u toch blijft discussiëren over of aan een factuur blijft trekken.

In ons filmpje laten wij u zien hoe simpel en snel u facturen online indient. (<—- klik op de link)

Deze stappen zijn nodig:

  • Contactgegevens van u.
  • Heeft de debiteur in kwestie bezwaar gemaakt?
  • Is er een laatste aanmaning verstuurd?
  • Een foto van de factuur die u met uw mobiel maakt en/of u stuurt relevante bestanden mee.

Klaar! Het is nu een probleem geworden voor Centurion Juristen & Incasso.

U kijkt realtime mee via ons klantenportaal en volgt al onze stappen en die van de debiteur. Nadat uw debiteur betaald heeft, heeft u gegarandeerd binnen 5 werkdagen uw geld op uw rekening.

Dit allemaal op basis van no cure, no pay ofwel no cure, we pay. Geen dossierkosten of andere verborgen kosten.

Heeft u bulk incasso vorderingen? Dit is geen enkel probleem voor ons. Wij kunnen middels een Excel spreadsheet alle vorderingen van u importeren in ons systeem. Wij stemmen de workflows op ons advies met u af en bepalen hierdoor het verloop van het incassotraject en de eventuele gerechtelijke procedure.  Wij gebruiken brieven, emails en sms berichten die afgestemd zijn op uw onderneming en gaan vervolgens aan de slag. De rapportage gebeurt via ons klantenportaal en is realtime te volgen.

Ervaar de werkwijze van Centurion. Wij zullen op effectieve maar ook ethische manier onze kracht tonen en u bewijzen dat er mogelijkheden zijn voor een iedere situatie.